وبسایت تخصصی ارائه جزوات و کتب دانشگاهی

کتاب ها ، منابع و جزوه های رشته های دانشگاهی

وبسایت تخصصی ارائه جزوات و کتب دانشگاهی

کتاب ها ، منابع و جزوه های رشته های دانشگاهی

سلام 
بنا به درخواست های متعددی که از طرف دوستان برای قرار دادن آموزش برنامه نویسی در بلاگ داشتم از امروز سعی میکنم هم کتاب های آموزشی مربوط به برنامه نویسی و هم آموزش هایی را به صورت مداوم خودم در بلاگ قرار دهم. 

اعتقاد دارم بهترین زبان برنامه نویسی برای آموزش یادگیری برنامه نویسی زبان c++  میباشد. به خاطر پیچیدگی هایی که دارد و دیدی که نسبت به حافظه و استفاده از آن میدهد و همچنین یک زبان برنامه نویسی شی گرا میباشد. 

به خاطر همین در اولین پستم در این موضوع کتاب آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان c++  را برای دانلود قرار میدهم امیدوارم که مفید باشه براتون. 

نظرات  (۲)

  • علی میلانی امین
  • ممنون مفید بود

    پاسخ:
    خواهش میکنم . ان شاالله سرم خلوت شود آموزش های کاربردی خودم درس به درس هم قرار میدهم 

  • علی میلانی امین
  • سلام خسته نباشید
    من قبلا با شما تو یکی از وبلاگ ها چت کرده بودم
    میخواستم بگم که واقعا از شما متشکرم خیلی به بنده لطف داشتید و مارو راهنمایی کردید
    یک بار اول استان و بعد پارسال برگزیده مسابقات کشوری هم شدم
    آیدی تلگرامی شمارو میخواستم.
    t.me/mrvirus32

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی