وبسایت تخصصی ارائه جزوات و کتب دانشگاهی

کتاب ها ، منابع و جزوه های رشته های دانشگاهی

وبسایت تخصصی ارائه جزوات و کتب دانشگاهی

کتاب ها ، منابع و جزوه های رشته های دانشگاهی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

سلام 

طبق قولی که دادیم در ادامه پست های مربوط به آموزش زبان های برنامه نویسی در این پست به زبان برنامه نویسی پایتون میپردازیم. پایتون از زمانی که خلق شد به سرعت مورد توجه برنامه نویسان قرار گرفت و امروزه اگر نگوییم محبوب ترین یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی و بسیار پرکاربرد میباشد. علت این محبوبیت ناشی از چند مورد میشود: اول سینتکس ساده و بسیار راحت دوم راحتی در یادگیری و راحت بودن در برنامه نویسی سوم یک زبان بسیار سطح بالا میباشد به طور مثال ممکن است یک برنامه را در زبان c++  در 50 خط کد بنویسید ولی در زبان پایتون بتوانید با 10 خط کد و بسیار راحت همان برنامه را بنویسید و در آخر یک زبان شی گرا با توانایی های فوق العاده میباشد. حال در این پست کتابی را خدمت شما معرفی میکنم که شاید بهترین کتاب با زبان فارسی که البته ترجمه شده از یک کتاب خارجی است برای آموزش پایتون میباشد. کتاب از این پس پایتون ترجمه شده سعید خالقی تجربه یک آموزش بسیار شیرین را در این زبان برنامه نویسی محبوب به خواننده میدهد. امیدوارم مفید باشه براتون.

از این پس پایتون


سلام 
بنا به درخواست های متعددی که از طرف دوستان برای قرار دادن آموزش برنامه نویسی در بلاگ داشتم از امروز سعی میکنم هم کتاب های آموزشی مربوط به برنامه نویسی و هم آموزش هایی را به صورت مداوم خودم در بلاگ قرار دهم. 

اعتقاد دارم بهترین زبان برنامه نویسی برای آموزش یادگیری برنامه نویسی زبان c++  میباشد. به خاطر پیچیدگی هایی که دارد و دیدی که نسبت به حافظه و استفاده از آن میدهد و همچنین یک زبان برنامه نویسی شی گرا میباشد. 

به خاطر همین در اولین پستم در این موضوع کتاب آموزش مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان c++  را برای دانلود قرار میدهم امیدوارم که مفید باشه براتون.